18 november

November. Nästan som ett svärord va? Mörkt, blåsigt, blött, mörkt, kallt, deprimerande, mörkt…ja ni fattar.

8-9-10 november hade vi det värsta snöfallet på 110 år. Jättekaos som vanligt men oj vad vackert vi fick det. Nu är all den snön borta. Bortregnad. Om det nu ändå ska bli snökaos kunde väl snön fått ligga ett tag. Kan man tycka.

Jag försöker boa lite här hemma. Vi ska byta ut alla handdukar och badlakan. Nu har vi platta, tråkiga från Ikea. De börjar gå lite sönder och det är dags för nytt. Jag vill ha superfluffiga, lyxiga hotellhanddukar. Vita. Och så behöver vi en ny soffa. Den vi har nu är från 50-talet och har börjat läcka gammalt skumgummi, den måste helt enkelt bort. Jag har letat i snart ett år efter en ny soffa men jag hittar ingen jag gillar. Ja, utom den på Mall of Scandinavia för 60.ooo kr men riktigt så gärna vill jag inte ha en ny soffa 😉

I kväll ska vi gå på bio och se Fantastiska vidunder, det ska bli riktigt kul!

Lämna en kommentar