3 januari 2017

Idag har vi varit ännu en tur till pappas hus för att visa en röjare stället så han kan ge en offert. Det är helt galet vad med saker det överallt på hela tomten och i hela huset. Det blev extra tydligt när jag skulle visa runt någon annan. Jag misstänker att offerten kommer landa på en miljard eller något. Frågan är om det ens är värt att göra något åt det. Vi ska ut i morgon igen och få in en offert till av en annan kille och sedan börjar sista röjningen från vår sida där vi ska gå igenom det allra sista och plocka med oss det lilla som har något värde.

Juno har gympaläger idag 9-15 och i morgon. Jag hoppas hon haft roligt idag och är taggad för morgondagen.
Valter gör inget speciellt på lovet. Läser, spelar data osv.
Eskil har simhoppsträning 2 timmar per dag 5 dagar denna vecka och 4 dagar nästa + nästnästa vecka. Han börjar även skolan på måndag.

I övermorgon ska vi till Eskils skola och låna en danssal. Jag ska fota honom i lite olika balettpositioner för att bifoga med ansökningar till sommarläger på Royal Ballet School och English National Ballet School. Jag tänkte ta med mina nya roliga leksak också, en Rolleiflex från 50-talet, och ta några fina balettbilder på Eskil!

Lämna en kommentar